Tuesday, June 25, 2013

Stamped beachbook!

Voor mijn stempelclubje heb ik weer een leuk stempelboekje gemaakt.
I made another book for the Stamping Angels.
IMG 3678

Ik gebruik stevig karton voor de voor en achterzijde. 
Dat heb ik beplakt met decoupagepapier in een bijpassende kleur.
I used decopage paper for the background of the book.
IMG 3681
 Voor de tag gebruik je een stencil. Leg het op de tag en smeer er met gesso overheen. 
Strijk het met een oud pasje of kartonnetje uit.

Wanneer je dit goed hebt laten drogen kun je de achtergrond opkleuren. In dit geval zijn distresstains gebruikt en voor de randen stempelinkt.
 I used gesso to make the background. And used ofcourse my stencils.
The gesso and background is coloured with distress stains.
IMG 3682
Op de tag is een soort fijn glasgruis gebuikt, stamperanymous, dat je eerst op de tag strooit en het aan de onderzijde verwarmt. Heel apart!
I used a kind of glass fine art on my tagd from stamperanymous.  You heat your tag on the backside!
Hols it above your head and then blow.
IMG 3684
IMG 3685
Ik wens jullie een fijne dag, warm zal ie in ieder geval zijn!
Have a nice day!
Veel groetjes Mascha
Bye Mascha

1 comment:

ida said...

Wat mooi!!.. jij maakt allemaal
erg leuke dingen!

groetjes Ida